كلمات أغنية شذى و أوكا وأورتيجا - المرأة المستقلة - Shaza Ft. Oka Wi Ortega


كلمات أغنية شذى و أوكا وأورتيجا - المرأة المستقلة - Shaza Ft. Oka Wi Ortega

إضافة شرح

كلمات أغنية شذى و أوكا وأورتيجا - المرأة المستقلة - Shaza Ft. Oka Wi Ortega

بعد كام قصه حب فاشله  كده شكرا مات الكلام
كنت شكه ان العيب كان فيا  لكن الرجاله بتوع كلام
انتوا انتوا صنف واحد  مايملاش عينكوا غير التراب
واللى هاتدى امانها لواحد  ده فى حد ذاته اكبر عقاب بعد كام قصه حب فاشله
كده شكرا مات الكلام  كنت شكه ان العيب كان فيا
لكن الرجاله بتوع كلام  انتوا انتوا صنف واحد
مايملاش عينكوا غير التراب  واللي هتدي امانها لواحد
 ده فى حد ذاته اكبر عقاب  طب بس بصى هنا الفشل مش مننا
مين اللى مش تمام  بلاش شغل  المسكنه
كله الا الكرامه تراب لمين ياماما  د ماغك التعبانه مخلياكى فى فيلم دراما
ماانتو اللى مش فاهمين ان الرجاله صنفين  صنف يحب يخدع بالكلام وصنف الطيبين
وانتوا تاخدوا بالشكل  واللى معاه فلوس  ف الاخر بتحبوا  تشتكوا
 بعد ما تاخدوا علي الروس انا كائن عشوائى وملخبط مليان علامات استفهام
مكتوب على خانه الصلاحيه غير صالح للاستخدام  كل ما ادخل علاقه وافشل بشتم والعن فى الايام
واما ببقى لوحدى ببقى بجد قمه فى الانسجام   انا كائن عشوائى وملخبط مليان علامات استفهام
مكتوب على خانه الصلاحيه غير صالح للاستخدام  كل ما ادخل علاقه وافشل بشتم والعن فى الايام
واما ببقى لوحدى ببقى بجد قمه فى الانسجام  ماانتى اللى فقريه مريضه ونكديه
كلامك كله كدب واللى فيكى تقوليه فيا  ماانت اللى عشوائيه علاقاتك مش سويه
مش ذنبى انك بتتعرفى على عيال طريه  فرق كبير بين دول ودول بين الراجل والفرفور
الراجل بالمسؤليه والفرفور بيلف يدور  تشتمي ليه فى الايام والوحده مش انسجام
انت بس تبطلى تعرفى ناس مش تمام  ليه كل واحد فيكوا كده بيحور
انا اللى فى دماغى مش هايتغير  انتوا ليكوا رأى وانا ليا رأى
خليكوا اهروا فى الكلام وانا هاكبر هبد هرى هرى هبد هبد
ماانتو زى مانتوا ايه اللى جد  وانا مش شاغلنى فيكوا اى حد
ده انتوا دخلتوا فى حاره سد  هبد هرى هرى هبد هبد
ماانتو زى مانتوا ايه اللى جد  وانا مش شاغلنى فيكم اى حد
ده انتوا دخلتوا فى حاره سد 

موقع هتزهزه

مشاركة

ليست هناك تعليقات:

جميع الحقوق محفوظة لــ موقع هتزهزه 2019 ©